Technická podpora
Na kvalitní technické podpoře si dáváme záležet. U nás se vždy máte na koho obrátit. U nás nekomunikujete s žádnou anonymní technickou podporou, kde se o Vás pokaždé stará někdo jiný a ani nezná vaši již řešenou historii. Každému našemu klientovi nabízíme několik možností, jak se s námi zkontaktovat a jak mu můžeme pomoct vyřešit jeho technické problémy. Každému poskytujeme kvalitní individuální přístup, na kterém si dáváme záležet.
Jsme tady od toho, abychom vám pomohli
Každý, kdo si od nás zakoupí produkt má samozřejmě naší plnou technickou podporu. Nebudete-li si vědět s čímkoliv rady, tak jsme zde od toho abychom vám pomohli. Využít k tomu můžete spoustu kanálů jak nás kontaktovat. Všechny jsme je vypsali níže na této stránce.
Rozcestník
Pomoc při nákupu
Časté otázky a problémy
Helpdesk
Vzdálená pomoc
Zajímavé technické tipy a rady (blogy)
Další metody kontaktu s námi
Školení uživatelů
Pomoc při nákupu
Potřebujete poradit s výběrem při nákupu? Využíjte kontaktního chatu zde na stránce. Pokud jsme zrovna připojení, tak nad ním bude poskakovat velká šipka (např. jako na obrázku vpravo). A i pokud zrovna není nikdo z našich pracovníků připojen, tak nám pomocí něj můžete velmi jednoduše zanechat vzkaz, na který vám odpovíme co nejdřív to bude možné.
Časté otázky a problémy
Jak aktivovat pronajatou licenci?
Kde najdete seznam koupených/pronajatých produktů?
Jak získat číslo ke starší verzi v rámci subscription?
Jak si vyžádat instalační média?
Potřebujete stáhnout TRIAL verze?
Kde stáhnete nejnovější instalačky svých koupených/předplacených produktů?
Helpdesk
Každý náš zákazník může využvat systém našeho Helpdesku. Ten slouží k několika účelům. Jednak v něm můžete listovat znalostní databází mezi stovkami již vyřešených a dobře zdokumentovaných technických problémů. Nebo pokud nenaleznete potřebnou odpověď tak můžete zadat svůj dotaz přímo. Konkrétní technický pracovník, který Vás má na starosti ihned uvidí, že potřebujete pomoci a obratem se vám ozve.
Přejít na aplikaci Helpdesk >>
Vzdálená pomoc
U některých technických problémů je potřeba našim technikům zpřístupnit plochu Vašeho počítače. Pro tyto přímé vzdálené zásahy využíváme aplikaci TeamViewer, která se nám již velmi osvědčila a je velmi jednoduchá na ovládání. Po stáhnutí této aplikace z našich stránek ji jednoduše jen spusťte a našemu technikovi nadiktujte své identifikační údaje, které vám aplikace zobrazí (Vaše ID a heslo). Až poté se bude moci technik k vám připojit a začít řešit technický problém. U této aplikace není vyžadována žádná instalace, stačí ji pouze spustit.
Přejít na vzdálenou pomoc >>
Zajímavé technické tipy a rady
Naši technici pravidelně píšou technické novinky a rady k nám dodávaným programům na následujících blozích. Přístup k těmto tipům je zcela veřejný. Pro některé články je sice se potřeba zaregistrovat, ale registrace je umožněna všem a je zcela zdarma. Při samostudiu vám také jistě pomůže i naše databáze technických videí na Adeon YouTube Akademii.
Strojírenské tipy nejen o programu AutoCAD na AutoCAD blogu
Strojírenské tipy nejen o programu Inventor na Inventor3Dblogu
Stavařské tipy nejen o programu Revit na Revit3Dblogu
GIS tipy nejen o programu Civil na Civil3Dblogu
Další metody kontaktu s námi
Pro kontakt a získání informací od nás můžete využít i několik dalších možností. Technické tipy a novinky nejen z našich blogů přispíváme nejčastěji na náš Twitter účet. Také se nacházíme na Facebooku a každému přihlášenému zájemci také zasíláme pravidelně jedenkrát měsíčně náš e-mailový newsletter Adeon News s aktuálními akcemi a novinkami.
Školení uživatelů
Nabízíme a pravidelně zajišťujeme odboná školení ke všem námi dodávaným produktům. Výuku provádějí zkušení odborníci s pedagogickými znalostmi i zkušenostmi z praxe. Školení provádíme jak pro libovolnou veřejnost (na našich pobočkách), tak i po domluvě konkrétně ve firmách. Pro více informacích o aktuálně otevřených termínech se podívejte na sekci školení.